7.08.2012

Linki

Moje:


Wasze:



*blogi zakończone bądź zawieszone

2 komentarze:

  1. serio czytałaś weasley-victoire? :D no to miło mi, nie byłam tego świadoma, bo z tej strony MorCik. ;D póki co odpuściłam trochę potterowskie opowiadania i skupiam się nad czymś własnym, ale miło mi, że nadal ten blog widnieje w linkach. ^^ jakbyś była zainteresowana, to zapraszam na mojego nowego bloga. :D tajemnice-leatherhead.blogspot.co.uk. pozdrawiam. :D MorCik

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM]Ona piękna, dystyngowana, lecz nieszczęśliwa i samotna. On szalony, kowal własnego losu, robi co chce i z kim chce. Oboje z różnych światów. Nie łączy ich nic, a jednak ciągnie ich do siebie niewidzialna siła. Razem, ale osobno.
    Historia o miłości, problemach, łzach, śmiechu, poświęceniu. Nikt nie wie co im los przyniesie, ale nie poddają się. Dążą do przodu nie bacząc na przeciwności losu. To czy będą naprawdę szczęśliwy zależy tylko od nich.
    Zapraszam na http://panienka-z-dobrego-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń